۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۶

طی دیداری دوستانه؛

تیم فوتبال رسانه ورزش مقابل پیشکسوتان ملوان متوقف شد

تیم فوتبال رسانه ورزش مقابل پیشکسوتان ملوان متوقف شد

تیم فوتبال عکاسان، خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌ ورزش در دیداری دوستانه مقابل پیشکسوتان ملوان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رسانه‌ ورزش متشکل از عکاسان، خبرنگاران و گزارشگران صدا و سیما به دعوت باشگاه ملوان به انزلی رفت. این تیم صبح امروز ابتدا در منزل غفاری بازیکن پیشین ملوان بندر انزلی حضور پیدا کرد و سپس بر سر مزار سیروس قایقران کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و سپس مزار شهدای انزلی حاضر شد. اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش همچنین بر سرمزار حسن اغماض قهرمان بوکس آسیا حضور یافتند.

عادل فردوسی پور کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش زننده هر دو گل این تیم بود


تیم فوتبال رسانه ورزش از ساعت 17 امروز در ورزشگاه تختی انزلی در دیداری دوستانه به مناسبت روز جهانی قلم به مصاف پیشکسوتان ملوان رفت که از این دیدار حدود 500 علاقمند به فوتبال دیدن ‌کردند. این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. صادق درودگر، نصرت ایراندوست، محمد حبیبی و غلام محمدوند از جمله بازیکنان تیم پیشکسوتان ملوان در این دیدار بودند.  مسئولان استان انزلی نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

محمد سیانکی بازیکن تیم فوتبال رسانه ورزش

گل‌های تیم فوتبال رسانه ورزش در این دیدار را عادل فردوسی‌پور در دقایق 30 و 38 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و فرزاد سیری و مسعود باقری هم گل‌های ملوان را به ثمر رساندند. تیم فوتبال رسانه ورزش که با حمایت شرکت نفت سپاهان(اسپیدی) راهی این سفر شده بود پنجشنبه شب به تهران بازگشت.

کد خبر 2089632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha